سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نقشه برداری زمین و ملک در شهرستان کرج

نقشه برداری و تهیه نقشه یو تی ام در شهر کرج امروزه بسیار مورد نیاز خریداران ملک و فروشندگان زمین و آپارتمان در استان البرز میباشد. مهندسان نقشه بردار با ارائه خدمات نقشه برداری و یو تی ام با توجه به نیازهای کارفرمایان محترم موجب جلوگیری از مشکلات ملکی و قضایی در شهر کرج شده اند.

نقشه برداری در کرج

خدمات نقشه برداری در شهرستان کرج

تهیه نقشه زمین در کرج امروزه دارای تنوع بالا و گستره فراوانی است. مهمترین خدمات نقشه برداری که توسط یک شرکت نقشه برداری در کرج انجام میشود عبارت است از:

تعیین مساحت ملک

تفکیک و قطعه بندی زمین

تهیه نقشه UTM

تهیه نقشه ازبیلت

تهیه نقشه UTM در شهر کرج

یکی از کاربردی ترین و پرتقاضا ترین نقشه های در شهر کرج، نقشه برداری یو تی ام میباشد. برای تهیه نقشه یو تی ام در کرج باید به شرکت نقشه برداری مراجعه کنید و یا با یک مهندس نقشه برداری تماس بگیرید. مهندسان نقشه برداری با دستگاه های ویژه نقشه برداری که دقت بسیار بالایی دارند میتوانند تمامی نیاز های نقشه برداری شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

تعیین مساحت زمین در شهر کرج

یکی از دغدغه های خریداران و فروشنگان زمین در کرج و سراسر استان البرز اطلاع از مساحت دقیق زمین مورد نظر خود میباشد. برای تعیین مساحت ملک خود و نقشه برداری در کرج باید از یک مهندس نقشه بردار در شهر کرج بخواهید که با حضور در محل وبه کمک ابزار های مخصوص نقشه برداری، مساحت دقیق ملک شما را تعیین کند.

هزینه تهیه نقشه در شهر کرج

برای تهیه نقشه ملک در کرج و اطلاع از تعرفه تهیه نقشه ملک خود با یک مهندس نقشه بردار عضو نظام مهندسی تماس بگیرید. تعرفه خدمات نقشه برداری با توجه به متراژ زمین و مسافت زمین تا دفتر نقشه بردار محاسبه میشود. هر چه مساحت ملک شما بیشتر باشد و دوری راه بیشتر باشد، مسلما هزینه تهیه نقشه ملک بیشتر میشود.

مهندس سعید صادق پور در کرج

مهندس سعید صادق پور عضو نظام مهندسی استان البرز میباشد و میتواند تمام نیاز های نقشه برداری و یو تی ام شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.و برای ارتباط با ایشان میتوانید به سایت یک یو تی ام مراجعه فرمایید.